Sprawdzic VAG-iem np moze to byc blad czujnika G62
Awaryjność - co nas spotkało podczas eksploatacji
Zwiń
X
-
a ja po miesiącu użytkowania octy wymieniłem:
- żaróweczkę od podświetlenia pokręteł nawiewu
- żaróweczkę x 2 od podświetlenia tablicy rej.
A poprzedni właściciel wymienił (wypis z ksiązki serwisowej)
- klocki P/T
- tarcze
- mechanizmy wycieraczek przednich
- końcówki drązków
- nakadkę na spojler przedni (tą na dole-czarną)
No i to tyle
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Paweł Tno widzisz, a niektórzy wymieniali amory już przy 50kkm, ale to chyba jazda w mieście, ja robie dużo tras
a jesli chodzi o awaryjnosc... moze nie wszystko mozna nazwac awaryjnoscia, bo sa to tez elementy eksploatacyjne, ale z tego co pamietam to tak to u mnie wygladalo od nowosci:
to na wstepie: 1.9TDi, 2000r, przebieg 140kkm (100kkm w Polsce, ostatnie 40kkm glownie autostrady w Europie zachodniej)
- amorki przod i tyl ( 140kkm )
- przepustnica ( 70kkm )
- przeplywomierz ( 90kkm )
- 2x klocki ( przy 70kkm i przy 140kkm) + tarcze ( przy 140kkm, spokojnie mozna bylo przetoczyc, bo sa jeszcze bardzo grube )
- ile zarowek to nie wiem, ale w tylnych lampach lecialy co chwile
- linka klamki wewnetrznej kierowcy
- linka hamulca recznego ( 140kkm )
- mechanizm wycieraczek ( wstawilem nowy od Golfa IV, podobno z telflonu i nie bedzie juz tego problemu co wczesniej )
- maglownica oraz dwa razy koncowka drazka kierowniczego z lewej strony ( to kolo wczesniej dostalo podczas wypadku wiec dlatego te problemy, chociaz problemy pojawily sie dopiero z dwa lata po wypadku - wszystko z czasem wychodzi )
na amorkach, tarczach czy linkach bym jeszcze pojezdzil, ale jestem z tych co wymieniaja podzespoly wczesniej niz wtedy gdy juz naprawde trzeba.... gumy wszystkie mam w ladnym stanie, ale zawieszenie nie jest juz takie jak kiedys, niestety.
Komentarz
-
-
140 tysiecy, przez "terenowe ambicje" producentow, czyli mega nisko zawieszona miske, rozwalilem ja na wroclawskich drogach. Do wymiany panewki i po czasie turbina.
Okolo 135 tysiecy padl n75 i przeplywomierz.
Od 90 tysiecy cos sypie sie z elektronika, dokladnie rzecz biorac czasem jedna zarowka od swiatel postojowych na postoju nie pali sie. Jednak wystarczy zalaczyc auto, wylaczyc i ... o dziwo swieci.
Przy 50 tysiach padl przycisk opuszczania szyby w drzwiach kierowcy w panelu sterowania. Dziala tylko opuszczanie/podnoszczenie na calej plaszczyznie, nie da sie lekko opuscic... ( dzis robiac podswietlenie panelu przemylem styki, przeczyscilem i ... DZIALA :diabelski_usmiech )
Gdzies tak po 40 tysiacach wyrobily sie gumy na amortyzatorach i slychac bylo okrutny halas, jakies takie niemilosierne skrzypienie, ciezko opisac.
Przy 75 tysiacach padla wajcha od kierunkow ( nieswiadomie ojciec wymienil dwukrotnie kostke od awaryjnych ). Dzis wsadzilem nowa wajche. Cykady odlecialy!
Obecnie na co sie moge uskarzyc to niemilosierne trzeszczenie gdzies z tylu ... ale od czego ma sie radio :twisted:
Do standardowych usterek u mnie nalezy wliczyc wiecznie raz to dzialajaca raz nie lampke podswietlania sterowania nawiewem, zwijacz ( czy jak to sie tam zwie ) pasow bezpieczenstwa kierowcy i zakichane hydrauliczne drazki do podnoszenia tylnej klapy ( kombi )Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
4 000 - regulacja haczącego III biegu (gwarancja) + wymiana oleju
15 000 - regulacja III biegu (gwarancja) + serwis olejowy
30 000 - dzwonienie w komorze silnika-obijająca się rurka klimy + wymiana gumek stabilizatora + regulacja III biegu (wszystko gwarancja) + serwis olejowy.
Pozostał lekko parujący przedni kierunkowskaz i to chyba tyle. Ale aby ASO uwzględniło wymianę, muszę przyjechać z zaparowanym... :evil:
Obecnie mam nakręcone nieco ponad 32 000 - i w sumie bez zarzutu (rocznik 2005). Oby tak dalej :kciukgoraPozdrawiam, Dezet
Komentarz
-
-
Sigma_74
a mi poraz kolejny poleciał napinacz paska wieloklinowego i poci sieprzy popie wtryskowej, w czwartek reanimacja.
Komentarz
-
a mi dzis zaczeła piszczec szyba przy spuszczaniu jej do dołu i tak juz zostało cos skrzypi i piszczy :?
Może wiecie co to?? sorki za OT-----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM
Komentarz
-
-
~140 tysi - co zauwazyl kolega Sigma_74 nie swieci mi sie lampka z tylu, majaca na celu podswietlanie tablicy :diabelski_usmiechByła Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Areka mi dzis zaczeła piszczec szyba przy spuszczaniu jej do dołu i tak juz zostało cos skrzypi i piszczy :?
Może wiecie co to?? sorki za OT
Komentarz
-
-
260kkm Octavia 1.6 8V LPG
Lista usterek powaznych nie eksplatacyjnych:
- rozrusznik 260 kkm
- akumulator (2 razy)
- remont silnika 250kkm
a) uszczelniacze
b) uszczelka pod glowica
c) planowanie glowicy
d) pierscienie
- mechanizm wycieraczek 210kkm
- pelne zawieszenie silnika 120kkm
- zakleszczenie sie V biegu i dziura w skrzyni biegow 60kkm
- 2 razy szyba przednia
- wyl glowny oswietlenia auta
- 2 razy tlumik
- parownik LPG
Eksplatacyjne
- 17 razy olej filtry
- 3 razy rozzad
- 3 razy komplet przewodow i swiec WN
- koncowki drazkow
- komplet amortyzatorow
- opony 3 komplety
- filtry LPGKupujac Polskie produkty w polskich sklepach likwidujesz polskie bezrobocie .... Nie mow ze made in Poland to beee bo to tez twoja robota ..
Komentarz
-
-
ja wymieniłem czujnik temp. cieczy i teraz wsztko ok. tylko czasem mu sie cos przypomni i zaświeca sie kontrolka w stacyjce czerona temp. cieczy chłodzacej . a silnik zimy jest a płynu tyle ile ma byc :| heh dziwna sprawa
I jeszcze 1 pytanko ja mam oct. 00 rok przed liftem jaki tam jest zbiornik paliwa i ile robicie na pełnym baku w mieście do rezerwy i ile wam to pali ??:> ja ja mam 2 tygodnie i jeszcze nie wybadałem bo za krótki okres ;/;/ DZEKI za odpowiedz z góry pozdro 1.9 TDI chyba 90 hpWBSdesign
Komentarz
-
-
ostatnio spadła linka i nie mogłem otworzyć drzwi od środka, od zewnątrz no problem.Ale auto stało pod chmurką i nigdy nikt nie konserwował zamków, więc miało prawo cos sie stać. Miałem też potop w samochodzie na myjni - winne były liście, które zatkały kanał odpływowy i przeciekało od skrzynki z bezpiecznikami - tam gdzie biegnie wiazka przewodów do skrzynki...Podsuszyłem i nie gnije - na razie ale wiosna suszenie i wietrzenie mnie czeka :evil:
Poza tym okbyła O1 1,9 tdi ahf ( 125 KM, 275 nm ), jest O2 fl, 1,9 tdi bxe ( 143,8 KM, 336,6 nm ) Biała Strzała:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...173266#1173266
Serwis By DGW
Komentarz
-
Komentarz